یااباصالح
هک,امنیت,اخبار,اطلاعات,بازی,گیم,game,پک,pack,ورزشی,sport,اسپورت,نرم_افزار, اپلیکیشن,دانلود,فایل, download,اخباربازی,اخبار بازی,سورس,برنامه نویسی,پک های آموزشی,آموزشی
تبلیغات
تدریس خصوصی زبان فرانسوی
تاریخ : 4 دی 1396
نویسنده : مهدی سلیمانی

ديشب سه غزل نذرِ تو کردم که بيایی
چشمم به ره عاطفه خشکيد، کجایی؟؟

با شِکوه‌ی من چهره‌ی آدينه ترک خورد
از سوی تو اما نه تبسم، نه ندایی

از بس‌که در انديشه‌ی تو شعله کشيدم
خاکستر حسرت شده‌ام، نيست دوایی؟

آمار تپش‌های دلم را به تو گفتم
پرونده شد اندوه من از دردِ جدایی

سوگند به آوای صميمانه‌ی نامت
از عشق فقط قصد من و شعر، شمایی

هر فصل دلم بی تو ببين رنگِ خزان است
آغاز کن ای گل سفر سبزِ رهایی

من منتظرم، مرحمتی لطف و نگاهی
حيف است رسد مرگ من آقا! تو نيایی..




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
صنعت وهنر تجسم در تاریخ : 1397/8/23/3 - - گفته است :
خیلی خوب بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این سایت برای پیشرفت و موفق بودن آینده سازان ایران و استفاده های بهینه برای عامه مردم تهیه شده است پس به خوبی از این مطالب استفاده لازم را ببرید.